Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Benetton Colourful Vibes









Η προϊοντική καμπάνια της United Colors of Benetton για το Φθινόπωρο Χειμώνας 2013 επικεντρώνεται στη μουσική, για να απεικονίσει  το πώς η ένωση της διαφορετικότητας καθορίζει το μέλλον

Η καμπάνια απεικονίζει τα πολύχρωμα vibes έξι νέων international icons, φωτογραφημένα από τον διάσημο φωτογράφο μόδας Mikael Jansson

Οπαδοί της techno, ροκ, ποπ, hip-hop, εναλλακτικής ή κλασικής μουσικής: πράγματι, είμαστε όλοι διαφορετικοί στα μουσικά μας γούστα. Ωστόσο, η αγάπη για τη μουσική είναι ένα πάθος που ενώνει όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από την προέλευσή τους. H προϊοντική καμπάνια Φθινόπωρο Χειμώνας 2013 της United Colors of Benetton επικεντρώνεται στον κόσμο της μουσικής για να απεικονίσει το πώς ενοποιεί τη διαφορετικότητα.  Άνθρωποι, ταυτότητες, κουλτούρες και πολλών ειδών μελωδίες, εκεί όπου βρίσκεται το μέλλον μας. 
Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει τα vibes έξι νέων ταλέντων που αντιπροσωπεύουν την καλύτερη πλευρά της μουσικής και της μόδας του σήμερα. Μέσα από τις μελωδίες τους εκφράζουν την προσωπικότητά τους. Μοιράζονται τις εμπειρίες της ζωής τους και επικοινωνούν με τον κόσμο. «Αυτή -λέει ο Πρόεδρος του Ομίλου Alessandro Benetton- είναι μια εκστρατεία που ενώνει διαφορετικές κουλτούρες και εμπειρίες σε ένα χωνευτήρι των μουσικών ειδών. Ακριβώς όπως το χρώμα, η μουσική είναι ένας τρόπος για να εκφράσουμε τον εαυτό μας, να επικοινωνήσουμε τα προσωπικά μας συναισθήματα και πάνω απ'όλα, είναι μια παγκόσμια γλώσσα που ο καθένας καταλαβαίνει».

Η εκστρατεία είναι έργο του Mikael Jansson, ένας από τους κορυφαίους φωτογράφους μόδας σήμερα. Είναι το δημιουργικό μάτι πίσω από αξέχαστες διαφημιστικές καμπάνιες, εξώφυλλα και περιοδικά όπως το W και το Interview καθώς και πολλές διεθνείς εκδόσεις της Vogue. Οι φωτογραφίες του είναι μια ατελείωτη παρέλαση διασημοτήτων. O φακός του Jansonn αιχμαλωτίζει για την United Colors of Benetton έξι πρεσβευτές της μουσικής και μεταμορφώνει την προσωπικότητα, την ενέργεια και την ομορφιά τους σε υποβλητικές εικόνες.

- Ο ξανθός θρύλος της ποπ και πρόσφατα κορίτσι της μόδας Sky Ferreira γεννήθηκε στο Λος Άτζελες. Έκανε το ντεμπούτο της στο MySpace και έχει γράψει πάνω από 300 τραγούδια μέχρι σήμερα, πολλά από τα οποία απεικονίζουν τη γενιά και τις προσδοκίες της. Τη Sky μπορεί συχνά να τη βρεις να κάθεται στην πρώτη σειρά στις εβδομάδες μόδας της Νέας Υόρκης και του Παρισιού ή να παίζει μουσικές στα after-parties.

- Ο ράπερ Theophilus London, γεννημένος στο Τρινιντάντ και μεγαλωμένος στο Μπρούκλιν, είναι παγκοσμίως γνωστός για το ύφος της μουσικής και την ιδιαίτερη αίσθηση του για τη μόδα. Ένα αληθινό style icon που η καριέρα του έχει εκτοξευθεί τόσο στον κόσμο της μόδας όσο και της μουσικής.

 - Το μοντέλο από τη Βρετανία Lily McMenamy ήταν μόλις 18 όταν τελειώνοντας το σχολείο, πήρε την απόφαση να μετακομίσει μόνη της στο Παρίσι. Το ελεύθερο πνεύμα της σε συνδυασμό με την αντισυμβατική ομορφιά της έχει σαγηνέψει τον κόσμο της μόδας. Τα ενδιαφέροντά της κινούνται σε μεγάλο εύρος γύρω από τον κινηματογράφο, την τέχνη, τη λογοτεχνία, τη μόδα, τη γιόγκα και το μαγείρεμα.

- Η 22 ετών μοντέλο Chloe Norgaard είναι γνωστή για τα πολύχρωμα μαλλιά και την ψυχεδελική της εμφάνιση. Πάντα σε κίνηση, είτε παρακολουθώντας fashion shows είτε περιοδεύοντας ως DJ. Έχει εμμονή με τα χρώματα, τα φεστιβάλ μουσικής από τα οποία εμπνέεται, τη μέταλ μουσική και τα όμορφα πράγματα στη ζωή. Η πολιτιστική πολυμορφία είναι κάτι που βρίσκει απίστευτα συναρπαστικό.

- Το 23χρονο μοντέλο Soo Joo Park από τη Νότια Κορέα. Ως παιδί και έφηβη έπαιζε πιάνο και φλάουτο, πριν αποφασίσει να επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση των σπουδών της στο πιάνο. Επίσης τραγουδάει και με ένα φίλο της από το κολλέγιο σχημάτισαν ένα συγκρότημα όπου μοιράζονται την αγάπη τους για το ροκ του '70. Είδωλο της είναι ο David Bowie.

- Ο 20χρονος Βρετανός Louis Simonon έχει τη μουσική στο αίμα του, μιας και είναι ο γιος του Paul Simonon μπασίστα του πανκ ροκ συγκροτήματος The Clash. Ο Louis και ο αδελφός του Claude άφησαν νωρίς το στίγμα τους στη μόδα και τις μουσικές σκηνές. Η σταδιοδρομία του Louis ξεκίνησε το 2009 με τη φωτογράφηση για το εξώφυλλο του Dazed & Confused.

Η νέα καμπάνια της United Colors of Benetton με επίκεντρο τη μουσική, συνεχίζει τη δημιουργική μορφή που υιοθετήθηκε την άνοιξη του 2013 όταν μια ομάδα νέων, πολίτες του κόσμου, έδωσαν τη δική τους ερμηνεία για το χρώμα, εκφράζοντας τις βασικές αξίες της εταιρείας. Μια αλληγορία για ένα εμπορικό σήμα που ενώνει, διαπερνά τα σύνορα και φτάνει στον κόσμο. Ξεκινώντας από τον Αύγουστο του 2013, η νέα καμπάνια θα εμφανίζεται σε όλα τα διεθνή online και offline media.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου