Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Η ζωή γράφει τις καλύτερες ιστορίες



Η ιστορία της lavera είναι και η δική μου ιστορία. Ξεκινά από το 1975: ήταν τότε που αποφάσισα, παρά την ταλαιπωρία από νευροδερματίτιδα, να περάσω το καλοκαίρι στις παραλίες της Δανίας - θα ήταν μια δοκιμασία αντοχής για το υπερευαίσθητο δέρμα μου. Και επειδή κανένα από τα συμβατικά καλλυντικά
δεν ήταν σε θέση να μου παρέχει την προστασία που χρειαζόμουν, πήρα την κατάσταση στα χέρια μου: με τη χρήση συστατικών που βρίσκονται στη φύση - λανολίνη, κερί μέλισσας και ελαιόλαδο- διαμόρφωσα το δικό μου βάλσαμο χειλιών.Από εκείνο το σημείο, το ερευνητικό μου πνεύμα τέθηκε σε εγρήγορση. Χρησιμοποιώντας τις δικές μου βιολογικές καλλιέργειες – κάτι που ήταν ασυνήθιστο για εκείνη την εποχή – ξεκίνησα αναμιγνύοντας νέες συνθέσεις και βελτιώνοντάς τις συνεχώς. Ήμουν πεπεισμένος ότι τα φυσικά προϊόντα είναι πολύ αποτελεσματικά και ικανά να παρέχουν απαλή φροντίδα.
Ήδη από το 1987 - πάνω από 20 χρόνια πριν - καθιερώθηκε ως επάγγελμά μου,
και ίδρυσα τη Laverana GmbH & Co KG σ’ ένα μικρό κτήμα κοντά στο Ανόβερο. Τα
αποτελέσματα που είχα βιώσει στο δικό μου δέρμα, ήταν μια σαφής ένδειξη ότι η φύση έχει πραγματικές δυνάμεις.
Έτσι, τα προϊόντα μου πήραν την ονομασία της λατινικής λέξης lavera - «αλήθεια» αντικατοπτρίζοντας τη δική μου φιλοσοφία και δέσμευση ταυτόχρονα. Σήμερα, εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε 100% αγνά φυτικά έλαια, ενεργά συστατικά και εκχυλίσματα, καθώς και γαλακτωματοποιητές και επιφανειοδραστικές ουσίες οι οποίες είναι 100% απαλές με το δέρμα.
Μπορείτε κι εσείς να γνωρίσετε το συναρπαστικό, φυσικό κόσμο της lavera.
Thomas Haase
και η ομάδα της lavera

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου