Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Erre Due Volumizing: Waterproof Mascara - Review



Πριν από καιρό έλαβα δυο μάσκαρες από την Erre Due μία μαύρη και μία μπλε. Κάθε φορά που λαμβάνω κάτι η χαρά δεν μπορεί να ειπωθεί με λόγια!!! Όσο και μικρό να φαίνεται για κάποιους εμένα με γεμίζει χαρά (δεν λέω να μεγαλώσω). 
Στο θέμα μας, δεν ξέρω γιατί αλλά έχω την συνήθεια να μην δοκιμάζω άμεσα τα προϊόντα.  Χθες όμως το βράδυ το έκανε και πραγματικά έμεινα έκπληκτη με την αδιάβροχη μάσκαρα της Erre Due.

Την δοκίμασε και η φίλη μου και το αποτέλεσμα εκπληκτικό. Βλεφαρίδες με όγκο, στο ύψος τους και χωρίς να κολλάνε μεταξύ τους. Το σημαντικότερο είναι αδιάβροχή και έχω μια προτίμηση προς αυτές μιας και έχω την συνήθεια να τρίβω κάποιες φορές τα μάτια μου και σε διαφορετική περίπτωση τα μουντζουρώνω.

Βέβαια ένα προϊόν κρίνεται καλύτερα στην χρήση του, αλλά η πρώτη εντύπωση που μου δημιουργεί είναι θετική, το μόνο αρνητικό με όλες τια αδιάβροχες μάσκαρες είναι το ντεμακιγιάζ, αλλά με λίγη υπομονή εξαφανίζεται τελείως .
Erre Due με κέρδισες για ακόμα μια φορά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου