Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Οι ελληνικές ερμηνείες του Levi’s® 501®

Μια πρωτοποριακή καμπάνια στην οποία φιλοξενούνται μοναδικές στιλιστικές εκφράσεις του Iconic Levi’s® 501® Jean
Για τον εορτασμό των 140 χρόνων του Levi’s® 501® jean η Levi’s® δημιούργησε μια καμπάνια για να τιμήσει τον τρόπο με τον οποίο οι fans αλλά και γνωστά ονόματα από τους χώρους της Μόδας, Μουσικής, Θεάματος— και καθετί σχετικό με αυτούς— επαναπροσδιορίζουν το μοντέρνο – και ταυτόχρονα διαχρονικό αυτό ρούχο.
Χιλιάδες φωτογραφίες στάλθηκαν και φιλοξενήθηκαν στο www.LEVIS501.com παρουσιάζοντας την εξαιρετική ευελιξία του jean.









Οι Έλληνες Influencers που επιλέχθηκαν να φωτογραφηθούν για την καμπάνια, οι φωτογραφίες των οποίων αναρτήθηκαν στη facebook global page του Levi’s brand, είναι οι Κωσταντίνος Ρήγος (χορογράφος, σκηνοθέτης, φωτογράφος, εικαστικός καλλιτέχνης), Γιάννης Στάνκογλου (ηθοποιός), Φώτης Βαλλάτος (δημοσιογράφος και συνιδρυτής της πλατφόρμας popaganda.gr), Στέφανος Ζαούσης (φωτογράφος, διευθυντής μόδας στο Sync και Idenity Media & Windows Dresser), Γιώργος Κελέφης (εκδότης του περιοδικού ΟΖΟΝ), Ανδρέας Λαγός (nomad chef), Γιώργος Μπακαλάκος (ραδιοφωνικός παραγωγός του Εν Λευκώ 87,7), Γαβριήλ Νικολαΐδης (blogger @coolartisan.tumblr.com & δημοσιογράφος του Missbloom.gr) και Jason Arkley (νοβελίστας και συγγραφέας των επιτυχημένων βιβλίων «Εκλεκτός & Ευλογημένος).

Χθες. Σήμερα. Αύριο. Για πάντα. Levi's® 501®.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου