Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

BIOMARIS: Άρωμα καλοκαιριού




Πάει καιρός τώρα που η BIOMARIS μου προώθησε ένα σωρό δείγματα από τα προϊόντα της  και μου έδωσε την ευκαιρία να τα δοκιμάσω και όχι απλά ενθουσιάστηκα με το δείγματά τους, αλλά θέλω να προμηθευτώ και κάποια από τα προϊόντα που πραγματικά λάτρεψα. Μιας και μου έδωσε τη δυνατότητα να έχω επαγγελματική φροντίδα, με άμεσο αποτέλεσμα στην επιδερμίδα του δικού μου προσώπου και σώματος.


Η φιλοσοφία της BIOMARIS βασίζεται στην υγεία και ομορφιά από την θάλασσα και πραγματικά είναι αλήθεια. Μιας και τα συστατικά από τα φύκια, το θαλασσινό νερό και το αλάτι περιποιούνται και φροντίζουν το δέρμα και  τα μαλλιά μας.

Ξεκίνησα με τα προϊόντα BIOMARIS της σειράς classic line , που απευθύνεται στις γυναίκες τις δεκαετίας του 40 και μετά. Αν και ακόμα δεν ανήκω εκεί αλλά δεν απέχω και πολύ. Το δέρμα μου εξάλλου  το χειμώνα γίνεται ξηρό, με αποτέλεσμα η σειρά που είναι πολύ λεπτόρρευστη και απαλή η υφή της να με ενθουσίασε πολύ.

BIOMARIS sea salt peeling
Ένα peeling απαλό στην σύνθεση, με υπέροχο άρωμα, με πολύ λεπτούς κόκκους, λεπτόρρευστη υφή και απαλό άρωμα καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδας αφήνοντας την καθαρή και κυριολεκτικά πιο λαμπερή επιδερμίδα.

BIOMARIS hydro intense cream SPF 10
Ενυδατική και πολύ απαλή κρέμα ημέρας για αφυδατωμένα δέρματα, δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας και παράλληλα προστατεύει από τις βλαβερές συνέπειες του ηλίου.  Αφήνει το δέρμα απαλό σαν μεταξύ. Ιδανικό για να χρησιμοποιηθεί ως κρέμα βάσης πριν το make up.

BIOMARIS collagen algen mask
Μάσκα προσώπου με θαλάσσιο κολλαγόνο και συμπλέγματα φυκιών αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη, πολύ απαλή και λαμπερή. Το άρωμα της απαλό και σίγουρα θα τονώσει μια κουρασμένη επιδερμίδα, είναι σαν να ενυδατωθεί η επιδερμίδα από μέσα προς τα έξω και όχι το αντίστροφο.

BIOMARIS carvian gel
Gel με βελούδινη αφή και με θαυμάσιο άρωμα, το οποίο διεγείρει την ανανέωση των κυττάρων και μειώνει τις λεπτές γραμμές όπως το ίδιο αναφέρει. Προσωπικά μιας και ακόμα δεν έχω λεπτές γραμμές με ενθουσίασε η υφή του, η απαλή ενυδάτωση που προσφέρει στην επιδερμίδα και το υπέροχο άρωμά του.  

Biomaris algen gel
Υπέροχο άρωμα που θυμίζει θάλασσα και παραλία, απαλό στην σύνθεση.  Ιδανικό για όλες τις επιδερμίδες μιας και τα δραστικά συστατικά τα οποία διαθέτει προσφέρουν μια επιπλέον φροντίδα και περιποίηση στην επιδερμίδα. Το άρωμα του, θα ήθελα να μπορούσα να το κουβαλώ όλη μέρα πάνω μου.



Από τα προϊόντα BIOMARIS της σειράς anti-aging line
Η σειρά anti aging αποτελείται από προϊόντα υψηλής συγκέντρωσης σε δραστικά συστατικά, από την θάλασσα, με σκοπό να παρέχει αντιρυτιδική προστασία στην επιδερμίδα.

BIOMARIS anti-aging cream
Απαλή στην υφή της, χωρία άρωμα αναφέρεται πως μετά από χρήση 4 εβδομάδων υπάρχει μείωση στις ρυτίδες κατά 30,3 %. Προσωπικά σε εμένα άφησε την επιδερμίδα μου, απαλή και ενυδατωμένη.
BIOMARIS
anti-aging eye gel
Απαλό και θρεπτικό gel βελούδο για την περιοχή των ματιών, με ενθουσίασε και μου άρεσε πολύ η υφή του. Αναφέρεται ότι μετά από χρήση 4 εβδομάδων το δέρμα δείχνει αναζωογονημένο και νεανικό κάτι για το όποιο είμαι σίγουρη ότι θα προσφέρει, μιας και το αισθάνεσαι από την πρώτη χρήση κιόλας.



BIOMARIS rich care concept
Η σειρά της BIOMARIS rich care concept απευθύνεται στην ώριμη επιδερμίδα, ενεργοποιεί και ανανεώνει τα κύτταρα και μειώνει τη δημιουργία ρυτίδων.



BIOMARIS super rich mask
Απαλή κρεμώδης μάσκα με υπέροχο και απαλό άρωμα προσφέρει άμεση ενυδάτωση στην επιδερμίδα αφήνοντας την απαλή και λαμπερή.



BIOMARIS rich cleaning cream
Η κρέμα της από την BIOMARIS που λάτρεψε, καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα, αφήνοντας την απαλή και λαμπερή. Την τοποθετούμε κάνοντας ένα απαλό μασάζ και μετά την αφαιρούμε ταμποναριστα με μια βρεγμένη πετσέτα. Ιδανική για όσες δεν έχουν χρόνο το βράδυ για επιπλέον φροντίδα. Το πρωί ξυπνάς και η επιδερμίδα είναι λαμπερή και καθαρή χωρίς την χρήση επιπλέον κρέμας ενυδάτωσης. Απαλή στην σύνθεση με απαλό και όμορφο άρωμα, που φέρνει σε κάτι από λουλούδι.

BIOMARIS eye cream
Ενυδατική κρέμα ματιών, με απαλή σύνθεση και απαλό άρωμα. Ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει την περιοχή γύρω από τα μάτια.


BIOMARIS deep moisture cream
Υπέροχη ενυδατική κρέμα, λεπτόρρευστη και απαλή, προσφέροντας στο δέρμα την χαμένη υγρασία του. Μου άρεσε πολύ τόσο η σύνθεσή της όσο και την απαλότητα που μου πρόσφερε. Ιδανική για χρήση πριν το make up.

BIOMARIS super rich body lotion
Ενυδατική κρέμα σώματος για μετά το μπάνιο με απαλό άρωμα, αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο.



BIOMARIS super rich mask 
Κρεμώδη ενυδατική μάσκα για το πρόσωπο την αφήνουμε περίπου 20 λεπτά και την αφαιρούμε. Εμένα μου άφησε την επιδερμίδα μου λαμπερή και ενυδατωμένη.




BIOMARIS Aroma Thalasso line
Μια σειρά για το σώμα με υπέροχο άρωμα τουλάχιστον για τα δύο προϊόντα που δοκίμασα

BIOMARIS Aroma Thalasso shower gel vital
Shower gel με υπέροχο άρωμα πορτοκαλιού, μιας και περιέχει αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού. Για απολαυστικό μπάνιο και ένα άρωμα που εγώ δεν το είχα δοκιμάσει ξανά. Το ερωτεύτηκα. ♥♥


BIOMARIS Aroma Thalasso body milk fresh
Το τέλειο γαλάκτωμα σώματος, υπέροχο άρωμα από λάιμ, με διάρκεια, ενυδάτωση και μια αίσθηση δροσιάς και καθαρότητας που συνεχίζει να την έχει και μετά το μπάνιο. Αγαπημένο μου πολύ.



BIOMARIS
προστασία από τον ήλιο
Το αντηλιακό γαλάκτωμα με δείκτη προστασίας SPF 30 είναι για όλους τους τύπους του δέρματος, δεν αφήνει λιπαρότητα και εκτός από την προστασία από τον ήλιο ενυδατώνει και το πρόσωπο. Εξαιρετικά καλό.



BIOMARIS
μπάνιο & ντουζ
BIOMARIS marine algen bath
Απολαύστε το μπάνιο, με την φροντίδα των φυκιών και πολύτιμων βοτάνων. Δροσερό ενώ σε συνδυασμό με το sea bath salt και το body massage gel βοηθάει στο αδυνάτισμα και δρα κατά του τοπικού πάχους.



BIOMARIS shower peeling
Λεπτόρρευστο στην υφή του peeling σώματος αφήνει το δέρμα καθαρό, λαμπερό και με δροσερό άρωμα.
BIOMARIS shower shampoo
Δροσερό που περιποιείται ταυτόχρονα το δέρμα και τα μαλλιά μας. Το προτιμώ για τα μαλλιά μου μας και μου άφησε μια αίσθηση δροσιάς και φρεσκάδας. 



Ευχαριστώ BIOMARIS γα την δυνατότητα που μου έδωσες να σε γνωρίσω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου