Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Mastic Spa Review




Πάει καιρός από τότε που έλαβα τα παρακάτω προϊόντα περιποίησης από τα masticspa. Τελικά, τα δοκίμασα και να οι εντυπώσεις μου.


mastic & olive
brightneser face serum

Ορός προσώπου λάμψης & ανανέωσης
Ορός λάμψης για λάμψη και ανανέωση, έτσι όπως αναγράφεται στην συσκευασία του προϊόντος, αυτό πραγματικά είδα εφαρμόζοντάς το στο πρόσωπό μου. Υπέροχο άρωμα μαστίχας, προσφέρει αίσθηση ανανέωσης και ταυτόχρονη ενυδάτωση στην επιδερμίδα μου, που τόσο την είχα ανάγκη μιας και ξεχνώ να πίνω νερό.
Ο ορός  περιέχει, μαστίχα, μαστιχέλαιο, ελαιόλαδο, σκουαλένιο, υάκινθο, liftessense lifting, βιταμίνη Ε, αιθέριο έλαιο tea tree oil, αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου, jojoba oil, έλαιο από πίτουρο ρυζιού.


mastic & olive
24-hour moisturizing cream

Υδατική κρέμα 24ωρη για ξηρά δέρματα
Η ενυδατική κρέμα πρόσφερε στην επιδερμίδα μου ενυδάτωση, την οποία και χρειαζόμουν άμεσα, αφήνοντας την απαλή και λαμπερή.  Υπέροχο άρωμα μαστίχας που εμένα με παραπέμπει στην φύση, που τόσο αγαπώ. 
Η ενυδατική κρέμα στα συστατικά που περιέχει αναγράφει: μαστίχα, μαστιχέλαιο, ελαιόλαδο, αβοκάντο, ginkgo, σύμπλεγμα βιταμινών Α, σύμπλεγμα βιταμινών Ε, αιθέριο έλαιο βερίκοκου, tea tree oil, αλόη.
ελληνική και χωρίς parapens.


mastic & olive body olive milk
Απαλό με υπέροχο άρωμα μαστίχας γαλάκτωμα σώματος για ενυδάτωση στην επιδερμίδα του σώματος. Εμένα μου αφήνει μια αίσθηση δροσιάς που με συντροφεύει για αρκετές ώρες μέσα στην διάρκεια της ημέρας.  Πραγματικά ερωτεύσιμο γαλάκτωμα.
Το γαλάκτωμα σώματος στα συστατικά που περιέχει αναγράφει: μαστίχα, μαστιχέλαιο, κουκούτσια σταφυλιού, αγνό ελαιόλαδο, εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού, χαμομηλιού και αγριοκάστασνου και χωρίς parapens.

Τέλος, προσθέτω και το παρακάτω προϊόν που για εμένα αποτελεί το αγαπημένο μου αποσμητικό και δεν το αλλάζω με κανένα, από τότε που το αγόρασα.

Το αποσμητικό mastic & Vanilla μαστίχα & βανίλια
.
Απόλυτη κάλυψη στην διάρκεια της ημέρας από οποιαδήποτε κακοσμία και χωρίς αλουμίνιο.


Οι μυρωδιές των προϊόντων του mastic spa για εμένα είναι ασύγκριτες και τις λατρεύω, αν πέσετε πάνω στα προϊόντα δοκιμάστε τα. Οι τιμές τους μπορεί για κάποιες να θεωρούνται απλησίαστες αλλά πολύ συχνά κάνουν καλές προσφορές, που έχει τύχει να τα πετύχω -50%  Πάνω από όλα είναι ελληνικά, δερματολογικά ελεγμένα και με βιολογικά υλικά.
Σε ευχαριστώ πολύ mastic spa!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου