Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

50.000 κρύσταλλα Swarovski διακόσμησαν την συλλογή άνοιξη/καλοκαίρι 20 (ss20) της Μαίρης Κατράντζου που παρουσιάστηκε στο ναό του Ποσειδώνα



«Η παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 20 (SS20) μου στο Ναό του Ποσειδώνα στην Ελλάδα, ήταν μια από τις πιο όμορφες και σημαντικές στιγμές της ζωής μου. Ήταν τιμή μου να έχω τη Swarovski συνοδοιπόρο σε αυτό το συναισθηματικό ταξίδι σχεδιασμού και δημιουργίας κάθε κομματιού, ως συνεισφορά προς το του Σωματείο «ΕΛΠΙΔΑ». Η Swarovski είναι ένας από τους μακροχρόνιους συνεργάτες μας και είμαι απίστευτα ευγνώμων που έχουμε την Nadja και την ομάδα δίπλα μου σε αυτή την προσπάθεια να τονίσω τη σημασία του έργου του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ» καθώς και την πολιτιστική σημασία της ελληνικής κληρονομιάς μου». - Μαίρη Κατράντζου















































































































Η Swarovski συνεργάστηκε με την μακροχρόνια δημιουργική συνεργάτη (creative collaborator) Μαίρη Κατράντζου για να υποστηρίξει την έκθεση της σχεδιάστριας, Άνοιξη/Καλοκαίρι 20 που παρουσιάστηκε στο Ναό του Ποσειδώνα στην Αθήνα. Η Κατράντζου χρησιμοποίησε 250.000 κρύσταλλα Swarovski σε λαμπερές αποχρώσεις για να διακοσμήσει τα υψηλής ραπτικής φορέματα.
Με την μουσική υπόκρουση του Έλληνα συνθέτη Βαγγέλη, η Μαίρη Κατράντζου περιέγραψε τη συλλογή ως μια ερωτική επιστολή προς τη πατρίδα της. Η συλλογή και η παρουσίαση γιόρταζαν την 30η επέτειο του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ».
Η συλλογή γιόρτασε τη πολυετή συνεργασία της Μαρίας Κατράντζου με την Swarovski, που έχει υποστηρίξει τη σχεδιάστρια στη δημιουργία συλλογών για το London Fashion Week από το 2008. Η Κατράντζου έχει συνεργαστεί επίσης με το Atelier Swarovski για τη δημιουργία τριών παιχνιδιάρικων συλλογών κοσμημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου