Τη Κυριακή 26 Οκτωβρίου, στο Συνεδριακό
Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, διοργανώνεται για μία ακόμη χρονιάο θεσμός των
New Designers Awards by Coca-Cola light, παρουσιάζοντας,
αναδεικνύοντας και βραβεύοντας νέα ταλέντα στο χώρο της μόδας και αυτή τη φορά
το θεσμό αγκαλιάζει το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών Coca-Cola light.
Τα φετινά New
Designers Awards by Coca-Cola light που
διοργανώνονται στο πλαίσιο της 16ης AXDW by Coca-Cola light, ανοίγουν το δρόμο και στις
σχολές με ομαδικές συμμετοχές σπουδαστών που θέλουν να αποκτήσουν την εμπειρία με
τον κόσμο της μόδας σε όλο της το φάσμα. Η μέρα που είναι αφιερωμένη στους
νέους σχεδιαστές ξεκινάει με δημιουργίες από τους σπουδαστές και
απόφοιτους των ειδικοτήτων Ενδύματος και Κοσμήματος του Δημοτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Βόλου [ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ] και τους
σπουδαστές Σχεδίου Μόδας & Πατρό-Ραπτικής του Theia lab. Οι ομαδικές
συμμετοχές δε θα συμμετάσχουν στο διαγωνιστικό τμήμα της διοργάνωσης.
Τα ονόματα
των σχεδιαστών που θα διαγωνιστούν στα NDA
by Coca-Cola light
είναι τα κάτωθι:
Argiro Kalliafa, Blondie.e, Fotini Baka, I.
Mitakos x F. Erotokritos, L.Lada & A.Spiliopoulos, Leon by Ilias Wia, Liza
& Kira, Maison Anna Dorothea, Mal-le by Aggeliki Maleviti, Nella Ioannou,
Nicolaos, Storydrops by Electra Vasileiou, Sinister
Sandy Antoniou, Two A‘s.
Οι διαγωνιζόμενοι θα διεκδικήσουν τα βραβεία των Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk. Συγκεκριμένα, το βραβείο Best New Designer αντιστοιχεί στη δυνατότητα του νικητή να ετοιμάσει
μια capsule συλλογή για το label Underground, η οποία θα
πωλείται στις μπουτίκ Underground και στο online shop του label, ενώ θα δειγματιστεί και σε μπουτίκ της
Ελλάδας και του εξωτερικού. Στο πλαίσιο προώθησης της capsule συλλογής του νικητή, το βραβείο
περιλαμβάνει επίσης τη φωτογράφισή της από έναν από τους κορυφαίους Έλληνες
επαγγελματίες φωτογράφους μόδας, με τους οποίους συνεργάζεται το label Underground.
Το βραβείο Best Trendsetter αφορά σε δώρο total outfit από την συλλογή Alexander Wang x H&M για αποκλειστική πρώτη εμφάνιση στην
Ελλάδα στο Exclusive Fashion Party που θα πραγματοποιηθεί 2 ημέρες πριν
το επίσημο λανσάρισμα της συλλογής στην Αθήνα στις 4 Νοεμβρίου. Επιπλέον, θα
υπάρξει παρουσίαση του νικητή στο περιοδικό ELLE και επιπλέον δημοσιότητα μέσα από την προβολή του στην επίσημη
σελίδα της Η&Μ στο Facebook και το Twitter.
Τέλος, το βραβείο Best Catwalk by Coca-Cola light αντιστοιχεί σε μια υποτροφία για 1 short course στο φημισμένο πανεπιστήμιο Saint Martins του Λονδίνου, με θέμα Fashion Design & Marketing ή Fashion and Textile Forecasting. Το έπαθλο καλύπτει
εκτός από το κόστος του προγράμματος και όλα τα έξοδα που προκύπτουν για την
μεταφορά και την διαμονή του νικητή στο εξωτερικό για το αντίστοιχο διάστημα
φοίτησης του στο πρόγραμμα.
Η κριτική επιτροπή
που θα αξιολογήσει και θα
βραβεύσει τους συμμετέχοντες σχεδιαστές αποτελείται από αναγνωρισμένους εκπροσώπους των χώρων της μόδας,
των ΜΜΕ και των επιχειρήσεων. Ανάμεσα σε αυτούς είναι η ιδιοκτήτρια και σχεδιάστρια
των boutique “Underground, Κατερίνα
Γκούμα, η Country Manager Ελλάδας &
Βουλγαρίας της H&M, Dominique Fantaccino, ο καταξιωμένος σχεδιαστής
Μάκης Τσέλιος, η fashion stylist του περιοδικού HELLO! Fashion, Γεωργία Παντελέ,
η σχεδιάστρια, Ρομίνα Καραμανέα κ.α.
Λαμπερή παρουσιάστρια της βραδιάς θα είναι η Εύη
Αδαμ.
Τα φετινά New Designers Awards αγκαλιάζει η Coca-Cola light, η οποία στηρίζει έμπρακτα την Ελληνική μόδα και τους νέους ανερχόμενους
εκπροσώπους της, δίνοντας το δικό της δυναμικό παρών και χαρίζοντας δροσιά και υπέροχη γεύση χωρίς ενοχές σε
όλους τους παρευρισκόμενους. Παράλληλα, μέσα από έναν
ιδιαίτερα δημιουργικό τρόπο παρουσίασης που επιφυλάσσει ως έκπληξη την ημέρα που
είναι αφιερωμένη στους νέους δημιουργούς, καθιστά όλους τους συμμετέχοντες
σχεδιαστές, αρωγούς στο έργο της
Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), τον φορέα που στηρίζει συστηματικά ατα τελευταία χρόνια.
Hospitality
Sponsor: Athenaeum InterContinental Athens
Partners: Fashion
Workshop by Vicky Kaya, Freddy Make Up Stage, Diamantopoulos, Airchampion24.gr,
Πίτα Παν.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Ε ΤV, MTV, OTE TV, Athens
DeeJay, Rock FM, HELLO! FASHION, Αthens Voice, Ελευθεροτυπία,
enet.gr, Adore, Tlife, The TOC, Hope, kool, myfitnesslife.gr.
Αιγίδες:
ΕΟΤ – Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Εnterprise Greece, Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας στην Αθήνα, ΕΑΤΑ - Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής
Προβολής του Δήμου Αθηναίων, ΠΣΒΒΠΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και
Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος, ΠΣΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων,
ΣΒΒΕ - Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων
Βορείου Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Το
Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής τελεί υπό τη διαχείριση του Athenaeum
InterContinental Athens.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της
διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα και τις επίσημες σελίδες της στα
social media:
www.axdw.gr facebook.com/axdweek twitter.com/AXDWeek youtube.com/AXDWeek instagram.com/axdweek
pinterest.com/axdweek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου