Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014
Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη και η δεύτερη μέρα της 16ης Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light!
Με μεγάλη επιτυχία συνεχίστηκε για δεύτερη ημέρα η διεθνής εβδομάδα μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light, καθώς πολλοί ήταν οι λάτρεις της μόδας που προσήλθα στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής για να απολαύσουν τις δημιουργίες των Join Clothes, Stylianos, Gaffer & Fluf, Somf και Athina Korda.
Πρώτο στην πασαρέλα εμφανίστηκε το σχεδιαστικό δίδυμο της Join Clothes με την συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2015. Οι Γιώτα και Ιωάννης Κωνσταντίνου, εκφράζοντας με δημιουργικότητα τις αρχές της αρχιτεκτονικής, παρουσίασαν ρούχα αέρινα, πολυμορφικά και ευκολοφόρετα για μοναδικά, ευέλικτα στυλ όλες τις ώρες της ημέρας.
Την σκυτάλη πήρε το brand name Stylianos παρουσιάζοντας αιθέριες σιλουέτες, αθώες και ελκυστικές, ρομαντικές και δυναμικές. Μεταξωτές οργάντζες, γαλλικές δαντέλες σε παστέλ αποχρώσεις μπλέκονται και συνδιαλέγονται με φλοράλ εμπριμέ και μαύρες δαντέλες, με τεχνικές πέρα από τις συνηθισμένες, δημιουργώντας ένα είδος patchwork με “απλικέ layering” διαφορετικών υφασμάτων, παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή συλλογή υψηλής αισθητικής, ιδιαίτερη και εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
Το show του σχεδιαστή ολοκληρώθηκε με ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο και ανατρεπτικό happening όταν η μόδα και ο κόσμος της συνάντησαν την ασθένεια της ψωρίασης με την βοήθεια της βιοφαρμακευτικής εταιρείας AbbVie, έχοντας ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους παρευρισκόμενου να αναρωτηθούν αν βλέπουν τη λάθος εικόνα στους 220.000 συνανθρώπους μας που πάσχουν από το μη μεταδοτικό νόσημα στην Ελλάδα. Καθώς το show του σχεδιαστή βάδιζε προς την ολοκλήρωση, τρια μοντέλα ξεκίνησαν ένα σκηνοθετημένο δρώμενο με ειδικά σχεδιασμένη μουσική επένδυση και φώτα ώστε να εντείνουν το συναίσθμα, τα οποία αποκαλύψανε κάτω από τις εντυπωσιακές δημιουργίες Stylianos, σημεία του σώματος τους με συμπτώματα ψωρίασης, τα οποία είχε επιμεληθεί make-up artist ειδικευμένη σε εφέ μακιγιάζ. Η κορύφωση περιλάμβανε το άγγιγμα των σημαδιών της ψωρίασης και τη συγκινητική αγκαλιά των τριών ως αντίδραση αποδοχής από τα υπόλοιπα μοντέλα, τα οποία όλα μαζί αποχώρησαν από την πασαρέλα σε μια γιορτή ανθρώπινης αλληλοϋποστήριξης κάτω από το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;». Το κοινό υποδέχθηκε το δρώμενο με ενθουσιασμό και συγκίνηση τόσο για το θέαμα όσο και για το μήνυμα που επικοινωνήθηκε.
Μια συναρπαστική συλλογή, βασισμένη στο αντιθετικό παιχνίδι του άσπρου και του μαύρου παρουσίασε η σχεδιάστρια Κατερίνα Βαμβακά - Gaffer & Fluf που εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους. Το concept της συλλογής βασίστηκε στην έννοια του contrast και του όγκου, ενώ το show έκλεισε με αέρινα καφτάνια, σήμα κατατεθέν του ελληνικού καλοκαιριού.
Το brand SOMF μέσα από την συλλογή του Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 Paisley Waves by #AQUALOVE μας παρέσυρε στην εξερεύνηση του καλοκαιρινού ταξιδιού μιας νέας «Αθηναίας στην ψυχή». Μια κολεξιόν από digital printed ζέρσει με κεντημένες πινελιές που άντλησε την έμπνευσή της από το αιώνιο ελληνικό καλοκαίρι και τους οιωνούς του.
Την βραδιά έκλεισε η σχεδιάστρια Athina Korda με τη συλλογή της“Gold Scans” για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2015. Η εντυπωσιακή συλλογή της σχεδιάστριας με τις γεωμετρικές γραμμές και τα αντιθετικά υλικά αφήνει μια ακτίνα ‘φωτός’ να διαπερνά το λευκό και το μαύρο κάνοντας τα σχήματα… πιο ξεκάθαρα.
Ανάμεσα στους προσκεκλημένους που απόλαυσαν τις λαμπερές δημιουργίες των σχεδιαστών, ήταν και πολλοί επώνυμοι: Al Giga, Σαμάνθα Αποστολοπούλου, Τεό Θεοδωρίδης, Δημήτρης Σρέπκος, Ερωτόκριτος, Μαριέτα Φαφούτη, Ευγενία Λιματζάκη, Νέρο Κεσεσίογλου, Πρέσβειρα Ακτής Ελαφαντοστού, Έλενα Μετζέλου, dj Kas, dj Oge κλπ.
Το δικό της δυναμικό παρόν έδωσε για μια ακόμα φορά το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών Coca-Cola light. Μέσα από εκπλήξεις, happenings και άφθονη Coca-Cola light χάρισε τη δική του μοναδική γεύση στην 16η Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light. Οι επισκέπτες ανταποκρίθηκαν θερμά στον καλό σκοπό που στηρίζει η Coca-Cola light αγοράζοντας τη συλλεκτική limited edition πασμίνα που η Coca-Cola light δημιούργησε σε συνεργασία με την BSB, για την ενίσχυση του έργου της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρίας. Όλα τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν από την πώληση των 200 συλλεκτικών κομματιών της πασμίνας θα διατεθούν για το έργο της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ).
Ευφάνταστα signature cocktails με την υπογραφή της Belvedere Vodka, της super premium βότκας από την Πολωνία, απόλαυσαν οι VIP καλεσμένοι της διοργάνωσης, ενώ όλοι οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν, να ανεβάσουν τη φωτογραφία τους στο Instagram με το hashtag #BelvedereStyle και να κερδίσουν ένα outfit από τη collection του Πάνου Απέργη.
Η παρουσία και η πρωτοβουλία των πρωτότυπων happenings της βιοφαρμακευτική εταιρίας Abbvie στην διοργάνωσης, εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρίας, που έχει ως στόχο τη στήριξη του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση & Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» με ενέργειες που βοηθούν το κοινό να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι ασθενείς και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις και ανυπόστατες φοβίες που προέρχονται από ελλειπή πληροφόρηση.
Την επιμέλεια του μακιγιάζ των επιδείξεων ανέλαβε η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE, με επικεφαλής τον Freddy Kalobratso, ενώ το hair styling έγινε με προϊόντα του βρετανικού fashion lover brand Toni & Guy και με την επιμέλεια της σχολής κομμωτικής Diamantopoulos, με επικεφαλής τον Βασίλη Διαμαντόπουλο.
Κατά τη διάρκεια της 16ης AXDW by Coca-Cola light, οι επισκέπτες δοκίμασαν τις ευεργετικές ιδιότητες του πόσιμου θαύματος, του κορυφαίου πόσιμου κολλαγόνου, Collagen Pro-Active, τόσο στην υγεία όσο και στην ομορφιά. Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης απόλαυσαν τις δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών, στο μοναδικό showroom της Alexia Fashion σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
Hospitality Sponsor: Athenaeum InterContinental Athens
Partners: Fashion Workshop by Vicky Kaya, Freddy Make Up Stage, Diantopoulos, Airchampion24.gr, Πίτα Παν. Χορηγοί Επικοινωνίας: Ε ΤV, MTV, OTE TV, Athens DeeJay, Rock FM, HELLO! FASHION, Αthens Voice, Ελευθεροτυπία, enet.gr, Adore, Tlife, The TOC, Hope, kool, myfitnesslife.gr.
Αιγίδες: ΕΟΤ – Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Εnterprise Greece, Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας στην Αθήνα, ΕΑΤΑ - Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, ΠΣΒΒΠΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος, ΠΣΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων, ΣΒΒΕ - Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Το Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής τελεί υπό τη διαχείριση του Athenaeum InterContinental Athens.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα και τις επίσημες σελίδες της στα social media:
www.axdw.gr
facebook.com/axdweek
twitter.com/AXDWeek youtube.com/AXDWeek
instagram.com/axdweek pinterest.com/axdweek
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου