Η Παγκόσμια
Έρευνα της The Body Shop σχετικά με τις
συνήθειες των ανθρώπων σε ό,τι αφορά τα Δώρα αποκαλύπτει μεγάλες Αλήθειες
Ψηλά τα χέρια! - αν
λάβετε ένα δώρο, το ανοίγετε αμέσως; Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλοί από εμάς
το κάνουμε. Ωστόσο, μπορεί να είναι η κατάλληλη στιγμή για να δείξετε λίγη
αυτοσυγκράτηση. Σε όλο τον κόσμο, το 67% των ανθρώπων πιστεύουν ότι είναι
ευγενικό να περιμένουν τους αγαπημένους τους πριν ανοίξουν ένα δώρο.
Αυτό ήταν ένα από τα πολλά ευρήματα από την Παγκόσμια έρευνα που διενήργησε η
The Body Shop σε σχέση με τα δώρα. Στην συγκεκριμένη έρευνα μελετήθηκαν οι
καταναλωτικές συνήθειες που έχουν σχετικά με τα δώρα 1.950 άνδρες και γυναίκες
σε 10 χώρες από πέντε ηπείρους. Οι χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν:
Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Σαουδική Αραβία,
Νότια Κορέα, Σουηδία, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.
Ιδιαίτερα στο Χονγκ Κονγκ, το 87% των ανθρώπων πιστεύουν ότι είναι καλύτερο να
μην ανοίξουν το δώρο που έλαβαν επί τόπου και ακολουθεί η Ιαπωνία και η
Σαουδική Αραβία με ποσοστό 72%. Αντίθετα, οι Βραζιλιάνοι φαίνονται λίγο
πιο χαρούμενοι και έτοιμοι να ανοίξουν αμέσως τα δώρα τους, με μόνο το 51% να
συμφωνούν ότι είναι καλό να περιμένουν πριν το ανοίξουν.
Ο Arnaud Jeanteur, Global General Manager της The Body Shop επισημαίνει: "Η The BodyShop είναι
ευρέως γνωστή ως ο απόλυτος προορισμός για δώρα. Γι’ αυτό το λόγο θέλαμε να
αναζητήσουμε ακόμη βαθύτερα τι κρύβεται πίσω από την έννοια και τη σημασία των
δώρων. Σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η στιγμιαία ικανοποίηση, μείναμε έκπληκτοι
από αυτό το εύρημα.
Έτσι, αν πάρετε ένα δώρο από τη The Body Shop,
θα σας καταλάβουμε εάν θέλετε να το ανοίξετε αμέσως! "
Επτά χρόνια φαγούρα και στα Δώρα
Είστε σε μια μακροχρόνια
σχέση; Έχετε παρατηρήσει πως η γενναιοδωρία σχετικά με τα δώρα παρακμάζει χρόνο
με το χρόνο; Σε κάθε χώρα, φύλο και ηλικιακή ομάδα βρήκαμε ότι όσο περισσότερο
διαρκεί μια σχέση, τόσο λιγότερα δαπανούν οι σύντροφοι για δώρα στο έτερον
ήμισυ. Σχεδόν το 75% των ερωτηθέντων ανάφεραν ότι ξοδεύουν λιγότερα για δώρα
για τους συντρόφους τους από ό,τι στο παρελθόν.
Εδώ θα δείτε ένα τυπικό μοτίβο που συμβαίνει στις σχέσεις όταν πρόκειται για τα
δώρα: ο πρώτος και ο δεύτερος χρόνος είναι ο καλύτερος, με την αξία του δώρου
να κορυφώνεται στο τέλος του δεύτερου χρόνου. Καθώς η «περίοδος χάριτος»
τελειώνει, η ανταλλαγή δώρων μειώνεται σταθερά, με τη χαμηλότερη δαπάνη να
πραγματοποιείται την έβδομη χρονιά της σχέσης. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό
που λέμε «Επτά χρόνια φαγούρα» υφίσταται.
Είναι πολύ ενδιαφέρον πως οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερα χρήματα τον ένατο
και το δέκατο χρόνο, ίσως γιατί θέλουν να τα ξαναβρούν μετά από τα επτά χρόνια
φαγούρας. Δυστυχώς μετά από αυτή την περίοδο, όλα παίρνουν και πάλι την
κατιούσα.
Εκείνος λέει, Εκείνη διαφωνεί
Κάποια ακόμη πιο σκληρά
γεγονότα – Το 41% των ανδρών λένε ότι αγοράζουν στη σύντροφό τους ένα δώρο
μεγάλης συμβολικής αξίας που αντικατοπτρίζει στην ουσία πόσα σημαίνει για
εκείνον.
Ωστόσο, μόνο το 30% των γυναικών δηλώνουν ότι λαμβάνουν ένα ανάλογο δώρο από
τον σύντροφό τους. Αντίθετα, ένα μεγαλύτερο ποσοστό ανδρών, το 42% συμφωνούν
ότι πράγματι παίρνουν το πιο τρυφερό και μεγάλης συμβολικής αξίας δώρο από τις
συντρόφους τους.
Οι γυναίκες στη Βραζιλία και τις ΗΠΑ φαίνεται ότι τα βρίσκουν πιο σκούρα απ’
όλες, με μόνο το 23% σε κάθε χώρα να υποστηρίζουν ότι παίρνουν ένα δώρο
που δείχνει ότι ο σύντροφος τους τις σκέφτεται περισσότερο απ’
όλους. Είναι λοιπόν ενδιαφέρον ότι οι περισσότεροι Βραζιλιάνοι (54%) και
Αμερικάνοι (32%) ισχυρίζονται ότι δίνουν ένα δώρο που δείχνει ότι σκέφτονται τη
σύντροφο τους περισσότερο απ’ όλους. Είναι σαφές ότι κάτι δεν πάει καλά στη γη
της samba και το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων του 2016.
Όλοι έχουμε Άγχος σχετικά με τα Δώρα
Αυτό που γνωρίζουμε
είναι ότι τουλάχιστον οι άνδρες νοιάζονται για τα δώρα. Ενώ παγκοσμίως το 43%
των ανθρώπων θεωρούν πως το να αγοράζει κανείς δώρα είναι μια αγχωτική
διαδικασία, οι άνδρες αγχώνονται περισσότερο από τις γυναίκες. Οι Σουηδοί είναι
πιο επιρρεπείς στο να χάνουν την ψυχραιμία τους (61% αγχώνονται), κάτι
που προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι η Σουηδία αναφέρεται συχνά ως μία από τις
λιγότερο αγχωτικές χώρες για να ζει κανείς. Από την άλλη πλευρά, οι Καναδοί
εμφανίζονται πιο ήρεμοι, με μόνο το 32% να θεωρούν πως η διαδικασία των δώρων
είναι αγχωτική.
Σχετικά με τις γυναίκες, οι πιο αγχωτικές είναι στο Χονγκ Κονγκ (51%) ενώ
μεταξύ των πιο χαλαρών γυναικών, είναι οι κυρίες της Νότιας Κορέας. Μόνο μια
στις τέσσερις θεωρεί πως πρόκειται για μια αγχωτική διαδικασία. Ο πιο
συνηθισμένος λόγος για όλη αυτή την ανησυχία; «Δεν ξέρω τι να αγοράσω» απάντησε
το 35% των ερωτηθέντων.
«Όλοι έχουμε βρεθεί σ’ αυτό το σημείο», συνεχίζει ο Jeanteur.
«Ο πανικός που μας πιάνει όταν πλησιάζει η στιγμή και δεν έχουμε ακόμη βρει
αυτό που ψάχνουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η The Body Shop
παρουσιάζει μια τεράστια γκάμα δώρων για κάθε γυναίκα και άντρα ακριβώς για να
εξαφανίσει το άγχος που προκαλείται για τις αγορές δώρων. Είτε στα καταστήματα
μας ή στο eshop υπάρχει η σωστή καθοδήγηση ώστε να βοηθήσουν κάθε άνθρωπο που
έχει αγχωθεί κατά την αναζήτηση των δώρων».
Οργανωτικός ή Αναβλητικός Άνθρωπος; Ξέρεις ποιος είσαι
Παραδόξως, το άγχος δεν
σχετίζεται με το αν είστε οργανωτικός άνθρωπος που σχεδιάζει τα πάντα ή όχι.
Μήπως αυτό σας ακούγεται οικείο; Πριν το πρώτο νεραιδένιο φως της ημέρας να
λαμπυρίσει στις κεντρικές οδούς της πόλης, κάποιος σας λέει αυτάρεσκα ότι έχει
αγοράσει όλα του τα δώρα, δημιουργώντας σας ένα μικρό πανικό. Μην φοβάστε, δεν
είστε ο μόνος.
Είναι επίσημο: Τόσο οι οργανωτικοί όσο και οι αναβλητικοί άνθρωποι βρίσκονται
στο ίδιο στρατόπεδο. Περίπου το 38% έχουν ξεκινήσει από νωρίς να αγοράζουν τα
δώρα τους, ενώ το 40% δεν το κάνουν. Οι Σαουδάραβες είναι οι πιο χαλαροί, με το
55% να συμφωνούν με τo μότο: «Aφήνω τα ψώνια μου για την τελευταία
στιγμή», και ακολουθούν οι Αυστραλοί (44%). Από την άλλη πλευρά, οι Βρετανοί
και οι Αμερικανοί φαίνεται να είναι οι πιο οργανωμένοι και είναι πιθανό να
έχουν ξεκινήσει τουλάχιστον δύο μήνες νωρίτερα, με το 57% και το 59%
αντίστοιχα, να λένε ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κάνουν τις αγορές
τους.
Σε όποιο στρατόπεδο κι αν ανήκετε, η The Body Shop είναι εδώ για να σας
βοηθήσει - μπορείτε να βασιστείτε στην ομάδα των καταστημάτων μας για τα δώρα
και στο online κατάστημά μας για να σας βοηθήσουν να βρείτε το τέλειο δώρο,
χωρίς να έχει σημασία πότε αρχίσατε να ψάχνετε.
Πώς να βρείτε το σημείο G στα Δώρα
Ιδού πως θα γίνετε ένας πραγματικός θρύλος όσον αφορά τα δώρα. Η The Body Shop
μοιράζεται κάποιες γνώσεις σχετικά με το τι θέλουν πραγματικά οι άνθρωποι.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, παρ’ότι νιώθουμε ότι ζούμε σ’ έναν υλιστικό κόσμο, οι
άνθρωποι συμφωνούν ότι η σκέψη είναι εκείνη που μετράει περισσότερο. Οι
άνθρωποι στο Χονγκ Κονγκ είναι οι πιο συναισθηματικοί, με το 63% να συμφωνεί
και ακολουθούν οι Σουηδοί, με ποσοστό 56%.
Αυτή τη χρονιά, το 48% των ανθρώπων ψάχνουν για να προσφέρουν ένα προσωπικό,
εξατομικευμένο δώρο. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα αισθητή στην Ασία. Η Νότια
Κορέα (66%) και η Ιαπωνία (57%) ήταν οι χώρες όπου οι ερωτηθέντες δήλωσαν πως
είναι πιο πιθανό να δώσουν ένα εξατομικευμένο δώρο.
Το 25% των γυναικών σχεδιάζουν επίσης να δώσουν περισσότερα δώρα ομορφιάς
φέτος σε σχέση με πέρυσι και όσες είναι κάτω από 35 ετών είναι πιο πιθανό να
προσφέρουν ένα δώρο ομορφιάς αυτή τη χρονιά (24%) σε σύγκριση με εκείνες που
είναι πάνω από 35 ετών (16%).
Επιπλέον Η The Body Shop προσφέρει μια υπέροχη πρόταση:
‘Create Your Own’ Δώρα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα
από τα όμορφα χειροποίητα κουτιά ή τις χειροποίητες τσάντες και να τα γεμίσετε
με απολαυστικά δώρα που εσείς θα επιλέξετε!
Τα περισσότερα από αυτά δημιουργούνται από τον Get Paper Industry (GPI) τον
συνεργάτη μας από το Εμπόριο με Κοινότητες στο Νεπάλ. Από τότε που αναθέσαμε
στον GPI την πρώτη μας παραγγελία το 1989, έχουμε εργαστεί μαζί τους για τη
βελτίωση της θέσης των γυναικών στην κοινωνία, οι οποίες παραδοσιακά έπαιρναν
λιγότερα χρήματα από τους άνδρες για την ίδια εργασία. Έχουμε, επίσης, βοηθήσει
να χρηματοδοτηθεί ένα νέο σχολείο, το οποίο ενδυναμώνει τα κορίτσια ώστε να
εξελίξουν την παιδεία τους.
Αυτή είναι η ευκαιρία σας για να δείξετε στους συντρόφους σας και στους
ανθρώπους που αγαπάτε πόσο καλός μπορείτε να γίνετε.
Καθώς το 95% των προϊόντων μας περιέχουν ένα συστατικό από το Εμπόριο με
Κοινότητες, τα δώρα σας είναι ακόμη πιο ουσιαστικά, αφού ενισχύουν την ευημερία
των κοινοτήτων που έχουν ανάγκη, σε όλο τον κόσμο.
Τα Beauty Advent Calendars είναι Τop!
Είτε πρόκειται για
Χριστούγεννα, Ραμαζάνι ή Diwali, όταν πρόκειται για χριστουγεννιάτικο
countdown ημερολόγιο, η σοκολάτα είναι ο παραδοσιακός νικητής. Σε παγκόσμιο
επίπεδο, το 31% των ερωτηθέντων πήραν ως δώρο στο σπίτι τους μικρές, γλυκές
απολαύσεις, αλλά τα beauty calendars είναι η νέα, μεγάλη τάση της φετινής
χρονιάς και η The Body Shop ήταν το πρώτο παγκόσμιο beauty brand που ξεκίνησε
τη δική του εκδοχή πριν από 15 χρόνια.
Πέρυσι, το 17% των ανθρώπων έλαβαν ως δώρο ένα advent calendar με δώρα
ομορφιάς, και οι περισσότεροι ζούσαν στη Νότια Κορέα και τη Βραζιλία. Αλλά αυτή
τη χρονιά, το 23% των ανθρώπων παγκοσμίως λένε ότι θέλουν ένα advent calendar
με δώρα ομορφιάς. Ειδικότερα, οι μισοί από τους Βραζιλιάνους και το 38%
από τους Κορεάτες θέλουν να ανοίγουν ένα δώρο ομορφιάς καθημερινά κατά τη
διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Δεν αποτελεί έκπληξη για τα έθνη που
φημίζονται για την προσοχή που δείχνουν σχετικά με την ομορφιά και περιποίηση
τους.
Αυτή τη χρονιά, η The Body Shop προσφέρει 2 επιλογές από Αdvent calendars για
να επιλέξετε, ιδανικές για beauty junkies.
Οι top 3 αγορές που είχαν τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε ποσότητα advent calendars
της The Body Shop είναι η Σουηδία, η Δανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
*Τα εσωτερικά data μας δείχνουν επίσης ότι τα Advent Calendars της The Body
Shop είναι ήδη μια δημοφιλής αγορά από τους άνδρες – Είναι πιο πιθανό να τα
χαρίσουν στις εκλεκτές κυρίες της ζωή τους **.
΄
Η Γενιά των «Selfie»
Όταν όλα τα άλλα
αποτυγχάνουν και δεν μπορείτε να υπολογίσετε σε κανέναν άλλον κάντε ό,τι κάνουν
και οι υπόλοιποι και αγοράστε κάτι για τον εαυτό σας!
Σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι παραδέχονται ότι χαρίζουν στον εαυτό τους μια
μικρή απόλαυση κατά τη διάρκεια ειδικών περιπτώσεων όπως τα Χριστούγεννα. Και
εδώ είναι το ενδιαφέρον μέρος, σε αντίθεση με τα όσα πιστεύουν οι περισσότεροι!
Οι άνδρες είναι εξίσου πιθανό να αγοράσουν ένα μικρό δώρο για τον εαυτό τους
όπως οι γυναίκες.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 37% των ανδρών και το 41% των γυναικών κάνουν ένα
μικρό δώρο στον εαυτό τους κατά τη διάρκεια των γιορτών, όπως τα Χριστούγεννα,
το Ραμαζάνι και το Diwali. Οι άνθρωποι στη Σαουδική Αραβία (73%), τη Βραζιλία
(70%) και τις ΗΠΑ (55%) είναι πιο πιθανό να κάνουν ένα μικρό δώρο στον εαυτό
τους, ενώ εκείνοι στη Σουηδία (16%), την Ιαπωνία (17%) και τη Νότια Κορέα (21%)
είναι λιγότερο πιθανό να το κάνουν.
Ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς αγορές στις οποίες επιδίδονται οι άνδρες είναι η
σειρά μας Maca Root , ενώ η σειρά μας Oils of Life είναι δημοφιλής στις
γυναίκες**.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου