Ένας νέος urban χώρος στο κέντρο της πόλης, υπέροχη μουσική, γευστικά cocktails και ένα μοναδικό κοινό με τέλεια διάθεση ήταν τα βασικά συστατικά της επιτυχίας
του My City Story – Event. Ένα πάρτυ που πραγματοποιήθηκε για την
κορύφωση της καμπάνιας #reebokclassics_mycitystory, η οποία δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία της Reebok Classic και του περιοδικού Ozon Raw.
Την Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, το Blank Urban Space στο Γκάζι γέμισε με στυλίστες, fashion editors, bloggers, εκπροσώπους από το χώρο της μόδας αλλά και
των media
καθώς και ένα δημιουργικό κοινό που λατρεύει την πόλη και την urban διάθεση. Oι
δημιουργίες των οκτώ ambassadors που εμπνεύστηκαν από τη συλλογή Reebok Classics και την urban κουλτούρα τράβηξαν τα βλέμματα αλλά και την
προσοχή του κοινού. Οι μουσικές των Amateur Boyz, και οι γεύσεις του mixologist Γιάννη Κοροβέση ανέβασαν τη διάθεση στα ύψη, ενώ ο χώρος
ήταν διακοσμημένος με την αποκλειστική συλλογή γυαλιών της Elizabeth Leau και τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες της Ιωάννας Χατζηανδρέου. Ο SER κατά τη διάρκεια της βραδιάς σχεδίασε ένα μοναδικό graffiti βασισμένος στο Reebok Classic παπούτσι και
οι WOM απογείωσαν τη βραδιά με μία ανατρεπτική beatbox παράσταση.
My City Story - the campaign
Reebok Classics και Ozon Raw ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν
την ελληνική #reebokclassics_mycitystory καμπάνια, απόρροια της παγκόσμιας
φιλοσοφίας της Reebok,
«Live
with
Fire». Το πάθος, η αφοσίωση
και η πίστη στον εαυτό μας είναι τα στοιχεία που η Reebok Classic πάντα πίστευε πως
μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεχωρίσουμε
και να δημιουργήσουμε. Αυτός
είναι και ο λόγος που η Reebok Classic θέλησε να
γιορτάσει την καμπάνια με τόσο δυναμικούς ανθρώπους αλλά και να δουλέψει μαζί
με ένα τόσο δημιουργικό συνεργάτη, όπως είναι το περιοδικό Ozon Raw.
Αυτή η καμπάνια είναι αφιερωμένη στους
ανθρώπους που εμπνέονται από την πόλη προκειμένου να ξεχωρίσουν και να
πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους και το πάθος τους. Τα έξι βίντεο που
δημιουργήθηκαν για την καμπάνια, ξεκίνησαν να βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας
σταδιακά από τις αρχές Οκτώβρη, δημιουργώντας ανυπομονησία και ενθουσιασμό για
το τελικό event.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου