Μια βραβευμένη με Oscar ηθοποιός, μια
σημαντική Διευθύνουσα Σύμβουλος φιλανθρωπικής οργάνωσης, μια χρυσή Ολυμπιονίκης,
μια πρωτοποριακή καλλιτέχνιδα και μια βραβευμένη νοσοκόμα της χρονιάς 2011,
είναι μερικές από τις γυναίκες που πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της Φθινοπωρινής
κολεξιόν από τη φημισμένη βρετανική εταιρεία Marks & Spencer.
Φωτογραφημένη από την αναγνωρισμένη
φωτογράφο μόδας, Annie Leibovitz, η ολοκληρωμένη συλλογή που παρουσιάζεται στην
καμπάνια θα διατίθεται αποκλειστικά στο κατάστημα Marks & Spencer στην οδό
Ερμού33-35, από τις 26 Σεπτεμβρίου 2013 έως τις 9 Οκτωβρίου 2013
επιβεβαιώνοντας την κορυφαία ποιότητα και το στυλ των M&S.
Η καμπάνια «Britain’s
Leading
Ladies» παρουσιάζει 12
Βρετανίδες από διαφορετικούς επαγγελματικούς και κοινωνικούς χώρους. Οι
διαφορετικές αυτές προσωπικότητες συνδέονται από δύο βασικές ομοιότητες:
διαθέτουν και οι 12 μια έντονη αίσθηση προσωπικού στυλ και έχουν όλες χαράξει
μια επιτυχημένη πορεία που τις καθιστά πρότυπα.
Είτε πρόκειται για σωματική δύναμη, προσήλωση στην προσφορά βοήθειας, υπέρβαση
των αντιξοοτήτων, ή απλά απόλυτη πίστη για να είναι η καλύτερη που μπορεί, κάθε
γυναίκα είναι αληθινή πηγή έμπνευσης.
Η πλήρης σύνθεση είναι:
Nicola Adams Χρυσή Ολυμπιονίκης
στο Μποξ
Monica Ali Βραβευμένη Συγγραφέας
Helen Allen Νοσοκόμα της
Χρονιάς 2011
Darcey
Bussell Πρώην Πρίμα Μπαλαρίνα στο
RoyalBallet
Grace Coddington Διευθύντρια Δημιουργικού Τμήματος στην Αμερικάνικη Vogue
Karen Elson Μοντέλο και
Τραγουδίστρια
Tracey
Emin Καλλιτέχνης και
Καθηγήτρια Ζωγραφικής στο RoyalAcademy
Ellie
Goulding Παγκοσμίως Αναγνωρισμένη
Καλλιτέχνης με πολλαπλούς πλατινένιους δίσκους / Βραβευμένη Τραγουδίστρια /Συνθέτης
στα BritAwards
Helen Mirren Πολυβραβευμένη
Ηθοποιός
Laura Mvula Ερμηνεύτρια/
Συνθέτης
Katie
Piper Επιζών από
εγκαύματα/ Τηλεοπτική Παρουσιάστρια και Αγωνίστρια για Φιλανθρωπικούς Σκοπούς
Jasmine
Whitbread ΔιευθύνουσαΣύμβουλοςτουSave the Children International
Ο Patrick Bousquet-Chavanne, Διευθυντής
Marketing και Ανάπτυξης στα M&S δήλωσε: «Θέλαμε αυτή η καμπάνια να
σηματοδοτήσει ένα πρωτοποριακό και σίγουρο ύφος για την κολεξιόν του Φθινοπώρου.
Η Annie ήταν η καλύτερη επιλογή για να φωτογραφίσει μια καμπάνια τέτοιας εμβέλειας.
Το αλάνθαστο χαρακτηριστικό της στυλ και η πραγματικά δραματική αισθητική της,
ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν για να επικοινωνήσουμε την ουσία της
καμπάνιας και των νέων M&S. Οι φωτογραφίες της Annie είναι πλέον συνώνυμες
με τον καθορισμό σημαντικών στιγμών στην ιστορία εμπορικών ονομάτων (brands) μέσα στα χρόνια και, ως
εκ τούτου, νιώθουμε πως αυτή η καμπάνια είναι ο ιδανικότερος τρόπος να
απεικονίσουμε πως τα M&S προχωρούν σε μια νέα εποχή».
Ο Steve Sharp, Δημιουργικός Διευθυντής στα
M&S προσέθεσε: «Θέλαμε αυτή η ευκαιρία να αποτελέσει μία σίγουρη δήλωση για
το Βρετανικό στυλ. Οι Βρετανοί έχουν ιστορία στο να είναι δημιουργικοί και
πρωτοποριακοί και οι γυναίκες αυτές αντιπροσωπεύουν ακριβώς αυτό. Ως ηγέτες στο
χώρο τους, κάνουν τη διαφορά καταρρίπτοντας όρια, προκαλώντας στερεότυπα και
δημιουργώντας εμπνευσμένα καλλιτεχνικά έργα. Ως η μεγαλύτερη Βρετανική εταιρεία
ρούχων, έχουμε σπάσει και εμείς όρια κατά τη διάρκεια της ιστορίας μας και
είναι αυτή η μοναδική θέση στην αγορά που μας επέτρεψε να συνενώσουμε αυτή
την αξιόλογη ομάδα ανθρώπων».
Η κολεξιόν αποτελεί μια επιβεβαίωση του
χαρακτηριστικού στυλ των M&S – με μια επεξεργασία των βασικών τάσεων της
σεζόν. Αυτή η πρόταση μόδας στηρίζεται στη δέσμευσή των M&S στην ποιότητα, στην
καινοτομία και στα κορυφαία πρότυπα δεοντολογίας.
Οι γυναίκες εμφανίζονται σε δυναμικές
φωτογραφίες σε στυλ tableau με φόντο τρία αντιπροσωπευτικά Βρετανικά σκηνικά,
παρουσιάζοντας διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων από την Φθινοπωρινή κολεξιόν.
Ένα σκάφος στον Ποταμό Τάμεση, με θέα τη
χαρακτηριστική Γέφυρα του Λονδίνου, αποτελεί το σκηνικό για την παρουσίαση των
χειμερινών παλτό. Οι επιλογές είναι διαφορετικές: από πολυτελή υφάσματα σε κοκκινωπές
ροζ αποχρώσεις, μαλακές faux γούνες με animal prints έως καθαρές λιτές γραμμές σε
παλ χρωματικούς τόνους για ένα σύγχρονο, χωρίς προσπάθεια, αποτέλεσμα. Η προσοχή
στην ποιότητα και το στυλ αποτελεί το κλειδί, χρησιμοποιώντας πολυτελή νήματα σε
όλη την κολεξιόν καθώς και αρκετές διακριτές σιλουέτες που προσθέτουν την
απαιτούμενη διαφοροποίηση.
Το στούντιο ενός καλλιτέχνη στο Λονδίνο αποτελεί
το σκηνικό για την επαναστατική αλλά παιχνιδιάρικη τάση «London Calling». Ο
συνδυασμός από τολμηρά καρό, πλεκτά χαλαρής υφής και κομψά δερμάτινα τελειώματα
συλλαμβάνει το δημιουργικό πνεύμα της ατομικότητας σε μια παλέτα κόκκινου και
μαύρου.
Η ολοκληρωμένη κολεξιόν θα διατίθεται
αποκλειστικά στο κατάστημα Marks & Spencer στην οδό Ερμού 33-35, από τις 26
Σεπτεμβρίου 2013 έως τις 9 Οκτωβρίου 2013. Εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο, η
καμπάνια θα εμφανιστεί επίσης σε εννέα διεθνή flagship καταστήματα των M&S
σε Παρίσι, Σαγκάη, Χονγκ – Κονγκ, Γκουργαόν (Ινδία), Ντουμπάι, Κωνσταντινούπολη,
Μόσχα, Πράγα, Σιγκαπούρη και Άμστερνταμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου